måndag 14 november 2011

V

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, fotat och lagt ut lite på Tradera med Jenny typ. För en stund sen ringde Benny, så nu har jag lite jobb i jul i alla fall. Imorgon ska jag ut till universitetet. Kanske ska kolla in biblioteket också, har aldrig varit där men Simon tyckte att jag skulle. På tal om bibliotek så gick jag till stadsbiblioteket för att kolla om de hade Dead and gone, men jag hittade inte några böcker i serien alls, sen fick jag en hostattack så jag struntade i att fråga. Får kanske göra ett nytt försök på onsdag.

Jag har bestämt mig för att äntligen försöka göra en halloweenkostym till nästa år. Jag ska vara Diana från V. Jag hoppas bara jag lyckas genomföra det, jag som suger på att göra klart saker, haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar