onsdag 21 december 2011

Hänt

Fastrarna önskade sig ett porträtt av oss, så vi ordnade en improviserad fotostudio i vardagsrummet. Jag ser trött ut, men det blev helt okej ändå. 


Jag är för övrigt sjuk, min hals beter sig väldigt underligt. Jag har väntat tills idag med att köpa Jennys julklapp, men nu tog jag och beställde den. Får bara hoppas den kommer fram i tid. Passade på att beställa lite saker till mig själv också. Idag har jag även bakat, ska baka lite till i morgon. Det har hänt mycket annat, har farit runt en massa och bland annat träffat Johan och Axel. Nu har jag varit uppe alldeles för länge och jag orkar inte lyssna på den här techno/trance/dubstep-musiken längre. Godnatt :)

2 kommentarer:

  1. Jag har skrivit ett kort till dig som jag tänkte posta idag. Du kanske vill att jag ska låta bli?

    SvaraRadera