onsdag 24 oktober 2012

Byron Bay

Anlände till Byron Bay i söndags, och stannar här en vecka. Det finns många stränder och en liten innerstad. Ganska mysigt, inte så stort som jag väntat mig. Lite bilder från min runda ut på udden följer.





Efter Byron drar jag till Surfer's Paradise några dagar, sedan vidare mot Brisbane där jag hoppas hitta jobb. Har hunnit prova på fruktplockning nu, vilket jag inte har något emot så länge det är någorlunda okej lön. Men jag gör gärna något mindre svettigt och smutsigt :)




2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det ser ut Linda! :D Jag har varit sjukt dåligt på att kolla din blogg så jag skäms lite, men nu ska det bli andra bullar! Är fantastiskt roligt att se vad du har för dig och vart du har varit (: Jag blev fantatstiskt glad över din nyårshälsning, du ska bara veta! :D Grattis i efterskott (iih >.<)och fortsätt ta hand om dig vännen! (;

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör det! Hade du en bra nyårsafton? Tack, du också :)

      Radera